clothing · Fairs · Fashion · Fără categorie

Yard sale or not to yard sale?

yardsaletarg_dianei_aranjare

Yard sale or not to yard sale? It’s time for a change so it’s definitely an Yes from me! Stiu, schimbarile sunt grele, si stiu ca uneori e greu sa luam decizii, mai ales cand vine vorba de haine. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma despart greu de hainele mele. E o legatura intre ele si mine, chiar daca nu le port, o data, demult, au fost articolele mele preferate, dar uneori trebuie sa facem si pasul cel mare.

Dupa cum multe stiti, in ultima vreme Yard Sale a devenit un trend, care mie una mi se pare genial. Stiti zicala aia „ce tie nu-ti mai place poate deveni comoara altcuiva”. Nu sunt sigura ca asta e zicala, dar stiti voi ce zic.

Bun. Cum a inceput totul? Am luat decizia de a face curat in dulap, mai ales ca tot trebuia sa ma mut, si i-am impartasit ideea mea Iuliei, prietena mea cea mai buna. Astfel impreuna am decis sa ne luam un stand.

Cum merge treaba? Simplu!

Am dat mail la adresa de contact pentru Yard Sale care se tine in incinta Dianei 4 (Garage Sale), si am primit frumos un mail cu toate informatiile de care am avut nevoie. Plata este una modica si se depun banii in contul primit. Fetele de la Yard Sale sunt foarte dragute si mi-au dat si un hint sa platesc online, astfel nu mai este necesar sa platesc taxa de transfer de 15 lei de la banca.

Tot ce am avut nevoie sa aducem personal a fost un stander, umerase, pungute pentru clienti si sa punem etichete cu pret articolelor noastre.

Curat in dulap!

curatindulap1000

I know, I know this is a hard task! Prima data am fost acasa la Pitesti si am selectat cateva articole (nu chiar cateva,  mai precis 2 plase mari). Partea grea a fost sa fac curat in dulapul de la Bucuresti, multe articole la care inca tineam foarte mult si inima nu ma lasa sa ma despart de ele, dar intr-un final am reusit sa inchid ochii si sa aleg cateva. Criteriul a fost: de cate ori pe an mai port acel ceva?! O data sau de 2 ori, deci cred ca il pot da… Sau nu?! Recunosc, ca au fost cateva articole pe care, desi le port de 2-3 ori pe an, nu le-am putut da.

BREAK-UP TIME

Dupa ce eu si Iulia am facut curat in dulap, ne-am strans la ea, 2 nopti, girls pijamas party, si am calcat lucrurile si le-am pus frumos pe umerase. P.S.: ea a facut treaba cea mai grea.

The DAY!

standerv2d

In ziua de Yard Sale ne-am trezit dis de dimineata si ne-am strans frumos sa extragem biletelul cu locul nostru. Eram deja prea entuziasmate! 🙂 Dupa ce ne-am luat locul in primire am asezat umerasele frumos pe stander, am aranjat masa, am adus si cateva chestii dragute de decor. Dupa ce am terminat, ne-am inarmat cu voie buna, cu aparatul foto, un capuccino delicios si ne-am asezat in primirea primilor clienti, care nu s-au lasat asteptati! ^^

Parerea mea over all?! Yes Yard Sale! Este o experienta frumoasa care trebuie neaparat impartasita cu prietenele tale!

Mai jos cateva poze de la targ!

We’ll definitely do it again soon!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

targ_dianei_ade

Article by Adelina Triandafil

Illustrations by Iulia Bold

 

Lasă un răspuns

