DIY · Home · home decor diy · Ideas

I’M IN LOVE WITH THE DÉCOR DÉCOR

magazin_pepco_10magazin_pepco_6magazin_pepco_11

I’m serious when I say that I’m in love with the DÉCOR 😀

Serios vorbind, exista femeie care sa nu iubeasca decoratiunile?

Cand ne gandim unde vrem sa locuim, cum am vrea sa arate casa si camerele in care vom locui imaginatia nu are limite… De aceea, cu totii avem propriile viziuni asupra modului in care am vrea sa arate spatiul nostru in care ne relaxam si vrem sa ne simtim cat mai bine in el.

Decoratiunile sunt acele mici detalii ce fac spatiul nostru mai personal, intim si calduros. Acele mici detalii pe care le observam in reviste sau in pozele de pe Pinterest si schimba intreg decorul si atmosfera. Chiar daca poate nu ai gasit blanita aceea pufoasa alba pe care sa o pui pe pat ce iti da senzatia de caldura, poate vei gasi acea lumanare fancy ce iti ilumineaza noptierele.

Vrem acele detalii in viata noastra si unele le gasim ba prea scumpe, ba prea greu…

Desi magazinele de decoratiuni sunt numeroase si avem numeroase optiuni din care sa alegem, deseori pretul este exagerat sau lucrurile marunte adunate ajung sa coste exagerat. De aici, recomandarea urmatoare este un fel de Rai al decoratiunilor, de la farfurii pentru bucatarie pana la role de luat scamele de pe haine, ba chiar si haine. Dar vorbeam de decoratiuni.

Am gasit acest magazin in Pitesti, nou deschis in PitestiMall in locul unui alt magazin ce il frecventam. Pepco este Raiul acela despre care vorbeam, unde nu numai ca gasesti decoratiuni ci gasesti decoratiuni cu preturi decente si decoratiuni pe care ti-ai dori sa le ai toate in casa ta!

Uitati ce minunatii am surprins, si cate si mai cate nu se gasesc in acest magazin.

magazin_pepco_5

magazin_pepco_3

magazin_pepco_1

magazin_pepco_7

magazin_pepco_12

magazin_pepco_13

magazin_pepco_14

magazin_pepco_4

magazin_pepco_9

Am vizitat cu drag acest magazin frumos din care nu ma mai scoteai, asa ca am ales si cateva decoratiuni pentru a-mi personaliza camera.

Am achizitionat din Pepco o cutie din lemn destinata pliculetelor de ceai, pe care am aplicat (cu superglue) diamante mici de plastic pe capac, realizand forme de floricele. Cutia a fost 19,99 lei si nu regret o secunda ca am luat-o. Eu am transformat-o in cutie pentru bijuterii pentru ca mi se pare ca margelutele din plastic ii dau un aer fancy si elegant.

Processed with VSCO with hb1 preset
Cutie diy – diamante margele din plastic aplicate pe capac

Am gasit si o rama frumoasa argintie si un suport de lumanare sub forma de inimioara, articole pe care le-am asezat frumos in camera, dar nu inainte sa le stilizez  si pe ele putin. Ramei i-am pus un colaj de poze ce ma reprezinta iar suportului de lumanare i-am atasat o lumanare de la Ikea cu capsuni (yummy).

Processed with VSCO with hb1 preset
Rama si suport de lumanare Pepco
Processed with VSCO with c1 preset
Suport de lumanare Pepco si lumanare parfumata Ikea

Mai mult, am ales si aceste doua elemente decorative din sticla ce mi s-au parut perfecte pentru decorarea camerei in ton cu anotimpul de afara. Asadar, acestea mi-au cucerit buzunarul si le-am achizitionat cu doar 10 lei.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with a5 preset
Borcan cu fundita si inimioara

Intrucat mi s-au parut perfecte pentru camera mea, le-am dat un aspect si mai dramatic inserand in ele ceea ce eu numesc „briz briz-uri”, si mai exact diamante mici de plastic respectiv perle.

Tin sa mentionez ca acum pot sa imi tin „artileria de pimp-uit” la vedere, si ma bucura enorm. Cand am nevoie de bilute, sunt acolo, ma asteapta.

Procesul arata cam asa:

Processed with VSCO with hb1 preset
Margele si pietre pentru cusut de pe Farzat.ro
Processed with VSCO with c1 preset
Articole decor din Pepco in care am pus margele
Processed with VSCO with c1 preset
Borcan din Pepco cu margele
Processed with VSCO with c1 preset
Cele doua articole de decor umplute cu drag

 

 

 

Processed with VSCO with c1 presetsticla_pepco_diamante_plasticc.jpg

 

Perfect pentru a-ti da stralucire camerei intr-o zi banala, asa-i?

Article & photos by Iulia Bold.

Lasă un răspuns

