Christmas ideas · DIY · Fără categorie · home decor diy · Ideas

Last Christmas I gave you my card

Christmas cards diy

-perfect pentru sarbatori- 

Craciunul…sarbatorile de iarna… cea mai frumoasa parte a iernii! Cele mai frumoase momente sunt acelea pe care le petreci cu cei dragi, in zilele de sarbatoare. Si ce e mai potrivit pentru cei dragi daca nu o reamintire a dragostei fata de acestia?

Iarna trecuta am inceput pregatirile pentru Craciun cam cu o luna inainte, deoarece iubesc aceasta sarbatoare si nu pentru masa incarcata, ci pentru lucrurile pe care le fac cu drag pentru ceilalti, in amanunt: cadouri personalizate, impachetarea cadourilor, crearea unor felicitari, conceperea unui mesaj unic, etc.

O sa va vorbesc despre felicitarile pe care le-am realizat anul trecut, inspirata fiind dintr-un set de art&crafts pe care l-am zarit in Profi, in perioada sarbatorilor. Am zarit acest set ce contine diferite forme (inima, bradut, stea), diferite ate de decor (dantela, croset) precum si clestisori, bilute, margele si nasturi, set special creat pentru a-ti personaliza ornamente pentru brad, bradul, sau in cazul meu felicitarile de iarna. Setul a costat in jur de 12,99 lei si am ajuns dupa achizitionarea unuia sa mai iau inca unul!

Ce am folosit:

  • Carton colorat (rosu, visiniu, verde, bej);
  • Lipici;
  • Carton decupat din paletele de culori de la Dedeman (mostre pentru vopsea);
  • Set „art&crafts” Profi ce contine ate, bilute, forme decorative, nasturi;
  • Foarfeca.

Pasi:

  • Am inceput prin crearea formelor felicitarilor, adica am taiat si indoit cartonul A4;
  • Am stabilit fiecare model pentru felicitare: fundita cu sclipici si margele, steluta pe croset, inima prinsa de clestisor, 3 forme prinse in clestisori, picioare de elf, funda din bilute argintii, 3 braduti, si alte forme ce le-am imaginat pe moment;
  • Dupa ce am stabilit modelele, am decupat si aranjat fiecare forma;
  • La final am lipit totul la locul lui & c’est fini!

*** Procesul arata cam asa (messy bed) ***

messychristmas

Rezultatul felicitarilor

cards_christmas

3

bow_card

braduti

cc

christmass

elf

clestisori

felicitari

cards

Sa aveti o zi minunata!

Cu drag,

Echipa DIYFACTORY va ureaza pregatiri frumoase!

 

Article&photos by Iulia Bold.

Lasă un răspuns

