Christmas ideas · DIY · Fără categorie · home decor diy

Raindeer, Dear!

Hello my little deers!

Astazi va voi arata un tutorial usurel pentru cel mai frumos cadou de sarbatori! In cazul in care aveti de gand sa faceti un cadou unic, cea mai frumoasa alegere va fi un tablou cu un ren auriu sclipitor ce va fi pus langa ornamentele de Craciun. Pentru iubitorii de lucruri fancy si pentru iubitoarele de decoratiuni sclipitoare, acest tutorial cred ca va va incanta privirile in aceasta perioada, voua si celor din jurul vostru!!!

Urmariti in continuare pasii unei decoratiuni frumusele de sarbatori!

What we need

  • Autocolant auriu/argintiu cu sclipici/fara sclipici
  • Panza pictura (eu am folosit 50X70 cm si 30X30 cm, merge foarte frumos si mai mica)
  • Foarfece
  • Vopsea acrilica de culoare neagra
  • Scotch normal
  • Creion
  • Pensula
  • Diluant (daca este cazul)
  • Scotch de hartie sau banda adeziva (cat mai multa!)
  • Lipici pentru toate suprafetele (in caz ca nu gasiti autocolant, ci doar carton auriu)
  • Un spatiu frumos in care sa va expuneti renul ❤

15 Pasi Simpli

1. In primul rand se va desena un sablon pe o foaie de hartie sau carton, sub forma unui ren. Eu nu am avut la acel moment o foaie mai mare si am desenat pe 3 coli A4.

2. Se decupeaza forma de ren.

3. Se lipesc cele 3 bucati din care este realizata, cu bucati de scotch, pentru a forma un intreg.

Pasulunudoitrei.jpg

4. Se ia bucata de autocolantcolorat (auriu in cazul acesta) si se va intinde si fixa intr-o pozitie drapta.

5. Se aseaza sablonul pe autocolant si se va prinde cu bucatele de scotch pentru a se fixa.

6. Se traseaza cu un creion forma sablonului pe autocolant.

7. Se dezlipeste sablonul de pe autocolant si se decupeaza autocolantul sub forma de ren. (Sfat: toate decupajele de pe autocolant sa fie cat mai rotunjite posibil, pentru ca atunci cand se va dezlipi autocolantul sa se dezlipeasca intr-o bucata. Daca este decupat cu linii drepte (de ex. la coarne), acesta se poate rupe in acele linii).Pasul4567.jpg

8. Se aseaza forma decupata pe panza de pictura pentru a se observa cam pe unde va fi asezata in final :).

9. Se ia scotchul de hartie pentru a face dungi drepte si frumoase. Pentru a delimita spatiul egal alb/negru am lipit scotch pe toata suprafata panzei si apoi am dezlipit numerele impare ale benzilor. (am folosit latimea acestui scotch din poza pentru dungile mele). Se vede in poza „11” ca eu am lasat pe panza doar numerele pare.

10. Se pregateste vopseaua acrilica de culoare neagra si pensula!

11. Se vopseste prima dunga cu vopsea neagra si se repeta procesul pentru a capata un pigment puternic.

Pasul891011

12. Se vopseste intreaga plansa, pe suprafetele unde s-a dezlipit scotch-ul de hartie.

13. Dupa ce s-a vopsit suprafata panzei, se lasa sa se usuce. Eu am lasat o noapte, nu stiu exact ce timp de uscare are vopseaua acrilica.

14. Se dezlipesc usor fasiile de scotch de hartie de pe plansa. Va ramane astfel o plansa in dungi alb-negru. In cazul in care s-a intins vopseaua pe sub scotch-ul de hartie, puteti sa stergeti urmele intinate cu un betisor (de urechi cu vata) imbibat in diluant.

15. Dupa ce s-a eliberat suprafata de scotch de pe panza, se va lua forma de autocolant si se va lipi pe panza, de jos in sus. Se va dezlipi usor autocolantul, treptat, apasand concomitent pe panza, pentru a se lipi uniform.

Acestia au fost pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru a avea aceasta frumoasa decoratiune de pus pe peretele camerei voastre in zilele de sarbatoare.

Pasull12131415

Asa arata rezultatul final.pas27 (1)

pas253

pas242

 

Asa arata toate panzele ce le-am facut.

pas441

Si alte modele! Dungi orizontale si zigzag 30×30 cm!

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

pas36.jpg

Pas38.jpg

Sper sa aveti inspiratie si sa va relaxati facand aceste minunatii!

Echipa DIY FACTORY va doreste o saptamana minunata!

 

Article&photos by Iulia Bold.

 

 

Lasă un răspuns

