Gadgets · Home

Pimp your Laptop

Processed with VSCO with hb1 preset

Hello dears!

Astazi am ales sa va vorbesc putin despre cum mi-am pimpuit eu laptopul super simplu! Totul a inceput atunci cand am zarit aceste tiple minunate cu animal print, intr-un magazin din Auchan (Stock  House grand bazar concept). Am luat 6 folii cu 1,4 lei/buc. O afacere! M-am gandit ce as putea face cu ele. Vazandu-le, credeam ca sunt albe cu imprimeu negru, insa acasa am descoperit ca sunt transparente cu imprimeu negru. Initial voiam sa imi lipesc pe capacul laptopului, dar datorita faptului ca sunt transparente iar capacul meu este negru, am zis ca mai bine aplic unde se va vedea un contrast. Asadar, am ales sa aplic pe partea de jos din jurul tastaturii.

Pasii sunt simpli:

  • Cumparat;
  • Taiat;
  • Lipit.

Urmariti mai jos cat de usor am aplicat.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

 

Processed with VSCO with se1 preset

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Sper ca v-a placut metoda, si veti incerca! Tin sa mentionez ca persista in timp si nu ramane nimic lipicios (textura laptopului este aceeasi).

Have a nice day!

Article & photos by Iulia Bold.

 

 

Lasă un răspuns

