DIY · Fără categorie · Home · home decor diy · Ideas

Unique display of your jewelry

Hello hello

Sper ca sunteti la fel de entuziasmati ca si mine de acest proiect. Sunt foarte bucuroasa ca am reusit sa fac si astfel de diy, intrucat nu avusesem niciodata ocazia. Intodeauna mi-am dorit un stand unic pentru bijuterii. Acest stand a fost inspirat din The Addams. Am ales crearea unei maini din ipsos (asemanator ca aspect cimentului dar mai usor de folosit).

A hand that holds my rings, bracelets and necklaces. I can’t think of a better way to expose them.

Inca nu m-am gandit la o culoare anume, insa produsul imaginat de mine arata cam asa:

#Schite

DIY_HAND_jewelry_cover_notext

WHAT I USED FOR THIS PROJECT

  • Ipsos marca Rigips
  • Manusi cauciuc
  • Betisor de lemn
  • Spaclu
  • Bidon de plastic
  • Carlige
  • Uscator de rufe
  • Smirghel
  • Vopsea

The beggining

* Va avertizez ca acest proces a fost un pic messy.

#1 Am  luat un bidon de plastic de 2l si l-am taiat in 2 jumatati. Partea de jos am folosit-o pe post de recipient. Am adaugat ipsos si apa si am amestecat cu spaclul pana ce compozitia s-a omogenizat si transformat intr-o pasta. Am amestecat bine sa nu ramana bule de aer.

Watchout: compozitia nu trebuie sa fie prea lichida deoarece se va usca foarte greu.

rigipsamestec

rigisamestecam

#2 Dupa ce am facut amestecul, acesta a fost turnat in manusile de cauciuc (am facut 2). Am indesat bine cu un betisor lung de lemn pentru a ma asigura ca amestecul a ajuns in fiecare deget in parte astfel incat ipsosul sa se intareasca uniform.

gloves

#3 Dupa ce am umplut manusile pana la baza (am format un fel de incheietura) le-am atasat carlige si le-am prins in 4 parti de uscatorul de rufe.

#4 Am asezat degetele in pozitia pe caream dorit-o. Le-am prins cu niste scotch.

#5 Le-am lasat doua zile la aer pentru a se intari (scuzati decorul- am improvizat).

handsclose

#6 Dupa ce au trecut cele doua zile, am scos figurina. Am taiat usor cu o foarfeca manusa de cauciuc, astfel incat sa se dezlipeasca de pe forma, fara a o deforma. Desigur, dupa cum v-am mai spus, acest proces poate fi messy. Intrucat eu am facut o compozitie mai tare si una mai lichida, bineinteles, cele doua nu s-au uscat in acelasi timp. Astfel, eu am reusit sa stric una din forme deoarece am umblat la ea si nu era suficient de intarita… iar degetele formei s-au rupt.

manacut_1000cut_outt_1000

Mentionez ca datorita faptului ca materialul este din cauciuc, ipsosul nu s-a intarit definitiv in interiorul manusii. De aceea, dupa ce am scos figurina ce am reusit sa o scot intacta, am mai lasat-o inca 2 zile la aer pentru a se usca bine bine. Ca sa nu am surprize. Din nou.

#7 Urmatorul pas dupa ce s-a uscat forma este finisarea ei. Finisarea am facut-o cu ajutorul unei bucati de smirghel. Am slefuit bine bine forma astfel incat sa inlatur surplusul de material si sa o finisez la baza.

smirghelmana

#8 Dupa finisarea prin slefuire m-am gandit sa ii dau personalitate printr-o culoare. Am inceput experimentele. Am incercat negru, am incercat un imprimeu galactic, si am ramas la vesnica placere – auriu. Vedeti diverse variante mai jos:

paintdculori-acrilice

all

Cum spuneam, preferata mea este cea aurie:

auriu

Jewelry ON

fedgoldjewelry

Sper ca v-a placut acest suport de bijuterii. Eu il iubesc!

Have a nice day!

 

Article & photos by Iulia Bold.

 

 

 

Lasă un răspuns

