clothing · DIY · Fashion · Fără categorie · Ideas

Time for glamour: diy lace top

 

Processed with VSCO with hb1 preset

Hello darlings!

Fetele de la DIY Factory s-au intalnit saptamana trecuta pentru a realiza un super articol vestimentar, un top cu dantela neagra!!! Este un articol vestimentar perfect pentru primavara ce a venit mai repede anul acesta :).

First of all, topul a fost creat dupa tutorialul de AICI, in doar 4 pasi simpli! In acest articol va vom arata cum poate un simplu top sa aiba un wow factor, folosind doar o banda de dantela! De aici incepe procesul glam:

Pasul 1. 

Am realizat topul negru din voal urmarind pasii de AICI si am luat o bucata de dantela de culoare neagra pe care o aveam deja. Am vrut sa punem dantela in forma „V” a topului, acoperind finut acea parte, pentru un efect glamourous.

tutorial1_1p

Pasul 2. 

Am asezat dantela in pozitie oblica pe cele doua parti in „V” ale topului negru. Am prins-o cu ace in pozitia dorita, astfel incat sa obtinem un model uniform cu partea exterioara a dantelei.

tutorial_1_2_p

Pasul 3. 

Am taiat dantela la capatul primei parti de sus a topului (stanga) si apoi am asezat cealalta jumatate a benzii din dantela pe partea din dreapta a topului, repetand Pasul 2.

tutorial1_3tutorial1_3ctutorial1_3c

Pasul 4. 

Atentie, se coase! Se poate coase cu grija de mana, sau se poate folosi masina de cusut pentru un rezultat mai rapid. Am cusut dantela de top urmarind acele pe care le-am fixat anterior.

tutorial1_4
tutorial1_3d

tutorial1_4b

Pasul 5. 

Ultimul pas este eliminarea excesului de dantela de pe dosul topului. Am taiat cu o foarfeca cat mai aproape de cusatura pe care am realizat-o, avand un finish mai curat. Si acestia au fost toti pasii. Simplu, nu?

tutorial1_5tutorial1_5ctutorial1_gata

Topul este gata si rezultatul in combinatie tot cu o fusta diy realizata de Adelina, arata kinda fancy!

*Beautiful Adelina, purtand o tinuta DIY Factory!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sper ca v-a placut DIY-ul nostru de saptamana asta, si daca incercati si voi abia asteptam sa va vedem creatiile! Stay tuned for more clothing diy soon!

Sa aveti o saptamana minunata,

Echipa DIY Factory.

Kisses.

Lasă un răspuns

