clothing · DIY · Fashion · Fără categorie

Diamond sweater

Hello dears,

Astazi va arat o idee simpla de a va decora un pulover basic. Bluze si pulovere cu aplicatii vedem peste tot, dar sa facem un model noi si sa il vedem realizat parca este o senzatie unica, nu-i asa? Eu una ma bucur foarte tare ca am realizat un pulover cu un model imaginat de mine, cu ajutorul aplicatiilor de plastic achizitionate de pe farzat.ro. Acestea se numesc pietre de cusut si se gasesc sub diverse forme si culori.

Cu siguranta stiti si ca un pulover cu aplicatii este destul de pricey, si aceasta metoda este mult mai cool si less expensive. In plus, asa modelul il vei alege tu, si exista atatea surse de inspiratie! Uite cateva idei pentru a-ti accesoriza un pulover, bluza sau tricou basic. Pietrele ii vor da stralucirea pe care ti-o doresti, si vor tine loc de bijuterie.

c1024x952.jpg

Eu am incercat sa reproduc modelul de AICI, intrucat mi-a placut foarte mult cum mi-au iesit pantofii. ❤ Asadar, am aplicat aceste pietre de cusut pe un pulover basic, folosind doar ata si ac! Sigur, procesul a durat ceva caci a trebuit cusuta fiecare pietricica la locul ei, dar a meritat. Puloverul are acum o noua personalitate! Si cum vremea de afara isi schimba starea destul de frecvent, am apucat sa port acest pulover deja de cateva ori, chiar si in perioada asta. 🙂

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 presetGem brothers ❤

Processed with VSCO with hb1 preset

Sper ca v-a placut ideea de astazi, si daca veti incerca si voi sa va accesorizati un articol basic, nu ezitati sa ne aratati si noua! Abia asteptam!

O zi minunata,

Echipa DIY Factory.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

